ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

هشدار جدی به والدین درباره سریال های شبکه های ماهواره ای فارسی

HTML clipboard

هشدار جدی به والدین درباره سریال های  شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

مقاله از علی سلطانی مجد

چند سالیست که شبکه های فارسی زبان ماهواره ای فعالیتهای خود را گسترده کرده اند که این فعالیت آنها باعث سرگرمی  بینندگان آنها شده است ، پس از بررسی یک ماهه  سریال ها و فیلم هایی که توسط چند شبکه فارسی زبان پخش می شوند به مواردی برخوردیم که نیاز به تذکر جدی دارد.

یکی از شبکه ها با دوبله سریالهای مربوط به کشورهای  کلمبیا، کره، امریکا و پخش آنها ،  بیشترین  مخاطب را به خود اختصاص داده است اما در کنار سرگرم شدن مخاطبین مضمون اصلی تمامی این سریال ها خیانت مرد به زن وبالعکس و همچنین نشان دادن رابطه ازاد زن و مرد و پسر و دختر با یکدیگر است و اگر چه در هیچ جای دنیا خیانت امری پذیرفته شدنی نیست و عملی غیر اخلاقیست به نحوی که در همین سریالها به آن اشاره شده است  اما  روشهای سرپوش گذاشتن بر این عمل غیر اخلاقی نیز در جریان فیلم آموزش داده می شود .در شبکه مورد نظر فقط به جز یک سریال از کشور ترکیه  و یک فیلم با سناریو ضد اسلام ( با معرفی عده ای مسلمان بعنوان گروه تروریستی برضد امریکا )  الباقی فیلمها و سریالها حول محور خیانت میباشد .

 پس به پدرو مادرهای گرامی توصیه می شود هنگام حضور فرزندان خود ،  از دیدن  این فیلم ها اجتناب کنند چرا که بعدا خود باید پاسخگوی سوالات و عواقب رفتاری باشند که در ذهن فرزندانشان بواسطه مشاهده این فیلمها شکل گرفته است . توجه داشته باشید این سریالها در کشور تولید کننده در ساعات پایانی شب زمانی که از ساعات خواب کودکان گذشته است پخش می شود و بر عکس پخش این سریال ها از شبکه های فارسی زبان دقیقا در ساعاتی است که اعضای خانواده دور هم جمع هستند .

نا گفته نماند علت بیشتر شدن مخاطبین این شبکه ها عدم وجود برنامه ها و فیلم های مفید برای قشر جوان در شبکه های داخلی است که نمیتواند پاسخگوی نیازهای جوانان و زوجهای جوان باشد .

با تشکر

 علی سلطانی مجد

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد یزدان پرست یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 12:54

خدا پدر و مادر تونو بیامرزه که حرف دل منو زدید . متشکرم

رهگذر دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 12:45

با سلام
من هم با جناب نویسنده موافقم . چراکه هرموقع من تلوزیون خودمون رو زدم یا داره نوحه پخش می کنه یا گله و شکایت و انرژی منفی . برای ولادت و تولد معصومین(ع) هیچ برنامه شادی نمی زارند اما برای وفات و شهادتشون تا دلتون بخواد نوحه و سینه زنی.
جوونهای مملکت ما نیاز به شادی دارن . شادی هاوتفریحات مثبت . اما وقتی نمی تونن دنبال کارهای منفی می رن. ایا میدونید که نیمی از مردم مملکت ما بیماری افسردگی داند و ۶۰ درصد از اونها خودشون هم از این موضوع اطلاع ندارن.
این همه آشفتگی و عصبانیت و دید منفی به مملکتشون در مردم یکی از دلایل افسردگیشون هست . ا

امید سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 10:48

من هم با نظر رهگذر موافقم. آمار افسردگی باید بیشتر از نصف باشه. چون اکثر مردم حالت آشفتگی و عصبانیت رو دارن که به وضوح میشه دید. با تشکر از مطلب مفیدتون.

امیر سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 11:40

سلام
۱۰۰۰٪ قبول دارم . زدی تو خال . این ۲ تا کانال دیگه گندشو در اوردن . همش داره آموزش میده که چجوری خیانت کنی و تو فیلم همه دنبال زن و مردای هم دیگن . بنظر من این سریالها برای والدین بچه ها هم بد آموزی داره چه برسه به بچه ها.
من موافق ۱۰۰٪ ماهواره و مخالف ۱۰۰٪ برنامه های کاناتهای خودمونم ولی گند کاری هم اندازه داره . آمد باید خودش بتونه تشخیص درست و غلط و بده و برنامه های این ۲ کانال رو نبینه .

رانا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 12:53

به نظر منم حرف شما متینه ولی باید صدا و سیمای خودمون با برنامه ریزی و پخش سریالهایی که جوونا مون بیشتر به اونا تمایل دارن بتو نن دل اونارو بدس بیارن فیلم سینمایی های بهترو تو کانالای (گرم وسرد)پخش میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد